BONO DAS PERSOAS
AUTÓNOMAS
As bases do programa regulado nesta orde establecen un procedemento de
concesión que non ten a consideración de concorrencia competitiva.
O prazo de
presentación abre o día 3 ás 09:00 horas
Subvención: 80% da
actividade a subvencionar. Límite máximo de 3.000 euros de axuda.
As solicitudes deben
presentarse obrigatoriamente por medios electrónicos.
1. Establecerase un pagamento anticipado do 100% da axuda.
2. Esta axuda terá dúas liñas de actuación:
Liña 1. Mellora da competitividade a través dos seguintes
servizos:
• Investigación de mercado.
• Plan de márketing.
• Plan de comunicación do negocio.
• Plan estratéxico do negocio.
• Plan crecemento: constitución sociedade.
• Plan de reorientación do negocio.
• Plan de uso das novas tecnoloxías no negocio.
• Plan de refinanciamento.
Tamén poderanse subvencionar outros estudos e planes que teñan como fin
aumentar a competitividade da empresa.
Liña 2. Mellora da competitividade a través dos seguintes
investimentos:
• Compra de maquinaria.
• Compra de útiles e ferramentas.
• Reforma do local do negocio.
• Equipos informáticos.
• Rótulos.
• Aplicacións informáticas e páxinas web.
• Creación logotipo do negocio.
·
Mobiliario
Na solicitude de axudas, as liñas 1 e 2 non son excluíntes nin entre elas
nin entre os distintos servizos e investimentos que as configuran. No caso de
solicitar axudas da liña 1 e da liña 2, atenderase en primeiro lugar a
liña 1 e despois a liña 2 co límite máximo de 3.000 € de axuda polo
conxunto de actividades subvencionables.
No caso de reforma do local do negocio exclúese da axuda o domicilio
habitual da persoa traballadora autónoma excepto no caso en que quede
acreditado que é imprescindible para o desenvolvemento da actividade do
negocio.
3. Definicións:
Investigación de mercado. A investigación de mercados é
o proceso que comprende as accións de identificación, recompilación, análise e
difusión de información co propósito de mellorar a toma de decisións de
márketing.
Plan de márketing. O plan de márketing é un documento en formato texto ou
esquemático onde se recollen todos os estudos de mercado realizados pola
empresa, os obxectivos de márketing que se acaden, as estratexias que se
implementen e a planificación que se siga.
Plan de comunicación do negocio. Trátase dun documento que recolle as
políticas, estratexias, recursos, obxectivos e accións de comunicación,
tanto internas como externas, que se propón realizar no negocio. Contar cunha
axuda para organizar os procesos de comunicación e guía do traballo
comunicativo.
Plan estratéxico do negocio. Documento que recolle as principais
liñas de acción, é dicir, a estratexia, que unha organización proponse seguir a
medio e longo prazo. O plan estratéxico redáctase en función dos principais
obxectivos que o negocio pretende e nel especifícanse as políticas e liñas de
actuación concretas orientadas á consecución dos obxectivos e os intervalos de
tempo precisos que deben ser cumpridos para cada unha das accións propostas.
Plan crecemento. Constitución de sociedade. Planificación da conversión do negocio
individual dun ou varios autónomos nunha sociedade.
Plan de reorientación do negocio. Estudo e planificación da reorientación
do negocio dun autónomo situado en mercados maduros e á baixa.
Plan de uso das novas tecnoloxías no negocio. Estudo e
planificación do uso das novas tecnoloxías da información na operativa do
negocio para mellorar a súa competitividade.
Plan de refinanciamento. Planificación da reestruturación do pasivo do
negocio e de fontes de financiamento para novos proxectos de investimento.
Maquinaria. Conxunto de máquinas ou bens de equipo mediante as cales se realiza a
extracción ou elaboración dos produtos.
Útiles e ferramentas. Conxunto de utensilios ou ferramentas que se poden
utilizar autonomamente ou conxuntamente coa maquinaria, incluídos os moldes.
Equipos informáticos. Considéranse equipos informáticos para os efectos
desta orde as tablets, ou similares, ordenadores persoais de sobremesa e
ordenadores portátiles.
Reforma do local do negocio. Refírense a obras de sinxela técnica e
escasa entidade construtiva e económica. Consisten normalmente en pequenas
obras de simple reparación, decoración ou ornato, que non modifican a estrutura
construtiva. Enténdese por local do negocio o centro de traballo declarado nos
anexos. Exclúese o domicilio habitual da persoa traballadora autónoma excepto
no caso en que quede acreditado que é imprescindible para o desenvolvemento da
actividade do negocio.
Rótulos para negocios. Carteis físicos identificativos dos negocios e da
súa localización.
Aplicacións informáticas e páxinas web. Importe satisfeito pola propiedade ou
polo dereito ao uso de programas informáticos tanto adquiridos a terceiros como
elaborados pola propia empresa. Tamén inclúe os gastos de creación e
desenvolvemento das páxinas web, sempre que a súa utilización estea prevista
durante varios exercicios.
Creación logotipo do negocio. Creación de símbolo formado por imaxes
ou letras que serve para identificar un negocio e as cousas que teñen relación
con el.
Mobiliario. Conxunto de mobles que sirvan para a actividade normal da empresa como
mesas, cadeiras, andéis, mostradores e vitrinas.
4. A través desta axuda serán subvencionables os gastos realizados desde o
día seguinte ao da publicación desta orde e durante o período subvencionable,
efectivamente xustificados, mediante facturas e documentos bancarios
acreditativos do seu pagamento, con anterioridade á finalización do período de
xustificación establecido na resolución de concesión ou, en todo caso, ata o 31
de decembro do exercicio en curso.
Non se consideran gastos subvencionables os impostos indirectos, como é o
caso do IVE, cando sexan susceptibles de recuperación ou compensación, segundo
dispón o artigo 29.8 da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de
Galicia.
5. Os investimentos deben ser contratados con provedores que se adiquen á
actividade obxecto da subvención.
Poderán ser beneficiarias das axudas reguladas nesta orde:
As persoas traballadoras autónomas que estean de alta no réxime
especial de autónomos ou en mutualidade de colexio profesional, que teñan
domicilio fiscal en Galicia, que teñan unha antigüidade na realización efectiva
dunha actividade empresarial ou profesional de maneira ininterrompida na data
da solicitude da axuda por un prazo superior a 42 meses e que teñan un
rendemento neto reducido dos rendementos de actividades económicas declarados
na declaración do IRPF anual inferior a 30.000 euros e unha facturación mínima
anual de 12.000 euros, IVE incluído, declarados no ano anterior ao da
convocatoria.
2. Quedan excluídos desta orde:
a) Os familiares que, de
maneira habitual, realizan traballos para persoas traballadoras autónomas ou
mutualistas de colexio profesional e que non teñan a condición de traballadores
por conta allea conforme o establecido no artigo 1.3.e) do texto refundido da
Lei do Estatuto dos traballadores, aprobado polo Real decreto lexislativo
2/2015, do 23 de outubro.
b) As persoas que
cobrasen a axuda do bono das persoas autónomas nalgunha das dúas anteriores
convocatorias.
Son obrigas das persoas
beneficiarias das subvencións:
a) Permanecer de alta no
RETA ou na mutualidade de colexio profesional durante un tempo mínimo de dous
anos desde a solicitude de subvención, salvo cesamento por causas alleas á súa
vontade, o que deberá acreditar de maneira fidedigna.